Norges Fotografforbunds studioforsikring – priser for 2024 er lansert!

Dersom du enda ikke har slått til, oppfordrer vi deg til å ta en titt på nåværende utgifter og sammenligne disse med dette medlemstilbudet.

Norges Fotografforbunds studioforsikring – priser for 2024 er lansert

Våren 2022 lanserte NFF en ny medlemsfordel som sto på mange fotografers ønskeliste: En kollektiv forsikringsavtale som sikrer svært gunstig pris på de viktigste forsikringene enhver yrkesfotograf behøver, enten man driver fra eget studio eller fra stua.

Siden da har forbundet fått tilbakemeldinger fra medlemmer som har spart flerfoldige tusen kroner på å gå over til denne forsikringspakken.

Fotograf Helle K. Hagen sier dette om forsikringsordningen gjennom NFF:

«I 2022 sa jeg «Ja, takk!» til Norges Fotografforbunds avtale med forsikringsselskapet Knif. Jeg betaler nå 1/4 av det jeg gjorde til mitt tidligere forsikringsselskap og med samme gode vilkår.

Så i stedet for å betale 20 000,- betaler jeg nå ca 5000,-. For meg kan gjerne Norges Fotografforbund sette opp kontingenten sin 100%. Noe jeg håper de gjør. Jeg har allikevel gjort en utrolig god deal!»

Så dersom du enda ikke har slått til, oppfordrer vi deg til å ta en titt på nåværende utgifter og sammenligne disse med dette medlemstilbudet.

Les mer om medlemstilbudet her og ta kontakt med post@fotografforbundet.no om du ønsker å ta i bruk fordelen.