Norges Fotografforbunds studioforsikring – priser for 2023 er lansert!

Norges Fotografforbunds studioforsikring – priser for 2023 er lansert

Våren 2022 lanserte NFF en ny medlemsfordel som sto på mange fotografers ønskeliste: En kollektiv forsikringsavtale som sikrer svært gunstig pris på de viktigste forsikringene enhver yrkesfotograf behøver, enten man driver fra eget studio eller fra stua.

Siden da har forbundet fått tilbakemeldinger fra medlemmer som har spart flerfoldige tusen kroner på å gå over til denne forsikringspakken. Dersom du enda ikke har slått til, oppfordrer vi deg til å ta en titt på nåværende utgifter og sammenligne disse med dette medlemstilbudet.

Les mer om medlemstilbudet her og ta kontakt med post@fotografforbundet.no om du ønsker å ta i bruk fordelen.

Medlemsfordeler: forsikringer