Medlemstreff på Nordic Light 2021

Foto: Bastiaan Woudt

Vi inviterer til medlemstreff på Nordic Light i Kristiansund 27.-31. oktober.

Til høsten inviterer vi til medlemstreff på fotofestivalen Nordic Light i Kristiansund. Festivalen arrangeres i år for 16. gang og betegner seg som det største og viktigste møtestedet for fotografi i Norge. Festivalen arrangeres over en langhelg fullspekket av foredrag med noen av Nordens/verdens fremste fotografer, fotofaglig program, debatter, morgenfilmer, boksigneringer, portfolio reviews og utstillinger. I festivalområdet kan man mingle, dele erfaringer og stifte nye bekjentskaper.

Nordic Light Festival skal være en nettverksbygger og etablere broer mellom ulike retninger innen fotografiet. I 2020 introduserte festivalen et nytt konsept med fagprogram som kan være av spesiell interesse for profesjonelle fotografer.

Medlemmer av Norges Fotografforbund får spesialpris på festivalpasset. Prisen for festivalpass er 1400,- pluss bookinggebyr på 45,-.

Vi kommer tilbake med mer informasjon om arrangementet, men billetter kan bestilles allerede nå. Festivalpass bestilles via Norges Fotografforbund, overnatting og reise bestilles av den enkelte.

Bestill billetter her

Les mer om festivalen på nordiclightfestival.no