Webinar: Streaming

Michal Dunin Tomaszewicz. Foto: Stig Håvard Dirdal

Norges Fotografforbund og Institusjonsfotografenes Forening inviterer til webinar om streaming med Michal Dunin Tomaszewicz. Webinaret er gratis og kun for medlemmer.

Tirsdag 23. mars kl. 18–19 arrangerer vi webinar om streaming med Michal Dunin Tomaszewicz fra Focus Nordic.

I løpet av en times tid vil du få en innføring i hvordan man kan løse streaming til Facebook, Youtube, eller implementere flere kamera i Zoom eller Teams. Vi går gjennom prinsippene og nyttig utstyr for å kunne gjennomføre en vellykket sending.

Det vil være mulig å stille spørsmål underveis. Spørsmål stilles i chatten.

Om foredragsholderen

Michal Dunin Tomaszewicz er en erfaren fotograf innen reklame, portrett, bryllup og i den senere tiden video og streamingproduksjoner. Han har evne til å uvikle sine fotografiske kunnskaper i takt med utviklingen av teknologien. Michal har hatt flere utstillinger og er høyt premiert i norsk og internasjonale fotografikonkurranser.

Michal har siden 2015 jobbet på leverandørsiden, først for Sony, nå for Focus Nordic, i tillegg til å drive egen fotografvirksomhet. Focus Nordic er en ledende distributør av foto og video i Europa, med mer enn 60 varemerker representert i 15 markeder. De leder industrien framover og brenner for å dele kunnskap og inspirasjon.

Webinaret arrangeres i samarbeid med Institusjonsfotografenes Forening og er kun for medlemmer i de to organisasjonene. Webinaret blir tatt opp og tilgjengeliggjort en kort periode i etterkant.

Arrangementet er gratis, men krever påmelding. Meld deg på her