Gullsnitt 2. mars 2023

Velkommen til premieutdelingen til Gullsnitt, fotokonkurransen for det kommersielle fotografiet. Vi gleder oss til å samle bransjen og hylle de beste arbeidene fra 2022!

gullsnitt 2022

Hvert år arrangerer Norges Fotografforbund to store konkurranser for landets fotografer. Landskonkurransen som dekker et bredt spekter av kategorier og Gullsnitt som retter seg mot det kommersielle fotografiet og reklamebransjen.

Gullsnitt sin store fest og premieutdelingen går av stabelen den 2. mars kl 18 på Cosmopolite Scene i Oslo. Her samles hele reklamebransjen og hyller de beste arbeidene fra det siste året. Med Annika Momrak som konferansier vil det bli delt ut gull, sølv og bronse i totalt 12 kategorier. Det blir i tillegg snacks fra Mikes Corner og etterfest på Nieu Scene med DJ Gilla. Husk å kjøpe billett på gullsnitt.com før prisutdelingen.

Dato: 2. mars
Sted: Cosmopolite Scene, Oslo
Dørene åpner: kl. 18.00
Arrangementet starter: kl. 19.00
Etterfest: kl. 22.00

Årets kategorier: Næringsliv, Mat & Drikke, Interiør & Arkitektur, Mote, Redaksjonelt, Analogt, Portrett, Personlig prosjekt, Nykommer, Musikk, Produkt og Livsstil.

Årets komite: Synøve Dreyer, Guro Sommer Værland, Trine Guttulsrød og Snorre Jøllanger.

Kjøp billetter her