FOKUS 2022

FOKUS 2022 – Norges Fotografforbunds landsmøte i Kristiansand

FOKUS er Norges Fotografforbunds landsmøte og årlige, store arrangement – hvor vi får treffe hverandre, lære nytt og samle inspirasjon. I år arrangeres FOKUS i Dyreparken i Kristiansand 20.-22. mars 2022. Vi ønsker velkommen til tre dager med faglig innhold og sosiale møter med fotografkollegaer fra hele landet!

Under FOKUS 2022 blir det fokus på hva det er vi som fotografer trenger for kunne lykkes bedre. Tidene endrer seg for fotografer og vi har derfor hentet inn eksperter innenfor markedsføring og salg. Ekspertene vil ta oss gjennom svært matnyttige råd og tips om hva du må gjøre for å få til en bedre drift og lykkes med din bedrift.

Inspirasjon er viktig og derfor blir det foredrag, workshop og møter som kan være med på å inspirere og glede oss! Det blir også masse tid til underholdning, sosialt treff og nettverksbygging.

Våre billettpakker inkluderer overnatting på Abra Havn med fullpensjon. Abra Havn er en hotellandsby med leiligheter i sjørøverstil. Samtlige leiligheter har overnattingsplass til minimum to personer. Du velger selv om du vil bo for deg selv i egen leilighet, eller om du ønsker å bo med andre medlemmer fra NFF. Vi minner om at dette er en god anledning til å stifte nye bekjentskaper! Du oppgir din preferanse når du bestiller billett i vårt billettsystem Hoopla.

Les om programmet for FOKUS 2022 her.

For deltakere: Se tidsskjema og praktisk informasjon her.

I år ønsker vi alle fotografer velkommen til FOKUS 2022!

Vi i Norges Fotografforbund ønsker å bli kjent med flere fotografer – derfor er FOKUS 2022 også åpen for deg som enda ikke er medlem, men som er nysgjerrig på hva Norges Fotografforbund er, det faglige programmet under landsmøtet og ikke minst deg som ønsker å bli bedre kjent med flere fotografkollegaer.

Vi har også gjort det mulig for medlemmer av Norske Naturfotografer og Institusjonsfotografenes Forening å melde seg på FOKUS 2022 til samme gode pris som våre egne medlemmer.

Billettpakker

Vi har delt FOKUS 2022 inn i tre pakker:

Hovedpakke 20.-22. mars: Hovedpakke inkluderer 2 netter med fullpensjon fra og med søndag kveld til og med lunsj på tirsdag. Pakken inkluderer både piratfest og festmiddag, samt alle foredrag og workshop. (påmelding kreves til workshopen «Lysmaling» og portfoliovurdering med Ragne Kristine Sigmond).

Utvidet hovedpakke 19.-22. mars: Utvidet opplevelsespakke er et tilbud for deg som ønsker litt ekstra tid eller som kommer en dag tidligere på grunn av praktiske årsaker. Pakken inkluderer nordisk aften (mat og naturopplevelser med guide inne i selve dyreparken), 3 netter med fullpensjon fra og med lørdag kveld til og med lunsj på tirsdag.

Hovedpakke uten overnatting: et alternativ til deg som ønsker å bo hjemme eller hos en bekjent.

Dersom myndighetene setter begrensninger slik at vi ikke kan gjennomføre arrangementet, vil billettene bli refundert.

Påmeldingsfrist tirsdag 1. mars 2022. Meld deg på her (Hoopla).

Våre samarbeidspartnere: