Foto: Antti Karppinen (KI), Jens Haugen, Cathrine Wessel, Eva Belland Stanghelle , Christian Larsen, Alias Studiot, Helle Navratil, Ragne Sigmond, Magnus Vadem , Jonas Friestad, L. Nygård , Stine Aasløkk

FOKUS 2024: Velkommen til vårt årlige, store arrangement!

Programmet ligger nå ute og det er åpnet for påmelding.

FOKUS er Norges Fotografforbunds årlige store arrangement, der vi får treffe gode kollegaer, lære nytt og hente inspirasjon. Landsmøtet inngår også som en del av arrangementet, men øvrig program er åpent for både medlemmer og ikke-medlemmer.
I 2024 arrangeres FOKUS i Ålesund 13.-16.april, der Federation of European Photographers inviterer til sin prisutdeling og foredrag med europeiske toppfotografer lørdag.

Vi ønsker velkommen til tre dager med faglig innhold og sosiale møter med fotografkollegaer fra hele landet!

Les om programmet og meld deg på her.