Fotografi 2019: Hilsen fra styreleder

Foto: Agnieszka Iwanska

Kjære medlemmer,

i april 2019 planlegger vi nå å gjennomføre et ganske så spektakulært landsmøte i Drammen, Fotografi 2019. Norges Fotografforbund har 125 års jubileum, og blant annet derfor har vi invitert World Photographic Cup til å avholde sin premieseremoni sammen med oss.

WPC arrangeres i 2019 for 6.gang, og vårt landslag, bestående av fotografene med vinnerbilder fra vår egen Landskonkurranse, har oppnådd gledelig høye premieringer tidligere.

Fotografi 2019 vil uansett bli et møte med internasjonalt tilsnitt, en hel dag med foredrag fra utenlandske fotografer, som avsluttes med WPC premieseremoni i det utrolig flotte Drammen Teater.
Deretter jubileumsmiddag på Børsen med høy faktor av stil og eleganse.

Når vi så kan legge til at vi dagen før gjennomfører premieutdeling for vår egen Landskonkurranse, avsluttet med medaljefest på Union Scene, og at våre trofaste leverandører er tilstede med egne program på hver sine stands, samt at møtet avsluttes tirsdag med matnyttige foredrag og workshop, landsmøte og valg, så mener jeg at jeg har belegg for å si at Landsmøtet 2019 har potensiale til å bli svært vellykket.

Dette vil imidlertid ikke skje uten at dere medlemmer deltar.

Følg med på våre nyhetsbrev, web-publiseringer og e-post, sosiale medier, kanskje til og med på Insta og Snap, ingen kanaler skal være uprøvd, og sjekk om ikke Landsmøtet 2019 er verd et besøk.

Vel møtt når den tid kommer, ha en inspirerende vintersesong i mellomtiden!

Engasjert hilsen,
Truls Løtvedt