Rådgivingsgruppa er i gang

Rådgivingsgruppa i NFF
Fv. Pia Sønstrød, Camilla Moe Rødven, Jon Terje Fossland og Cecilie Hatløy. Foto: Terje Lie Olsen

Formålet med den nye rådgivingstjenesten er å inspirere medlemmer til å levere kvalitet til fornuftige priser, og drive profesjonelt med sunn økonomi.

Rådgivingsgruppa er dannet av styret i Norges Fotografforbund og består i første omgang av fire fotografer. Til sammen har disse bred erfaring innen forskjellige retninger i faget.

Bransjen som vi fotografer er en del av er i konstant endring. Ikke sjelden kommer man opp i situasjoner der man gjerne skulle hatt noen å rådføre seg med.

Forumet for NFF fotografer på Facebook har i flere år vært et godt møtested for å utveksle meninger og stille hverandre spørsmål rundt det å drive som fagfotograf. Forumet driftes av oldermennene i NFF, og det er åpent bare for medlemmer. Det å kunne følge med på diskusjoner der, og noen ganger delta aktivt er en stor medlemsfordel. Dette forumet er gjerne stedet å stille spørsmål for å få gode svar raskt.

Et nytt tilbud til medlemmene

Enkelte ganger passer det ikke å stille spørsmål i et så åpent forum som på Facebook, og da kan rådgivingsgruppa i NFF være riktig sted å henvende seg. Gruppa ønsker å gi råd i forbindelse med drift og økonomi, og spesielt være til hjelp for fotografer i en startfase.

Er dette det du har ventet på? Fyll ut skjemaet her, så vil du normalt bli kontaktet innen få dager.