Portfoliovurderinger på Landsmøtet 2018

Det er en stor glede å kunne informere om at vi får med oss to av jurymedlemmene, Ragne Sigmond og Antti Karppinen, fra årets Landskonkurranse, videre til vårt landsmøte i Hell for å holde portfoliovurderinger.

Mange av deltagerne i Landskonkurransen ønsker tilbakemeldinger på sitt arbeid fra juryen. Tidligere kunne man spent følge streamingen av LK, i håp om at man fikk noen ord om akkurat sitt bilde, noen gjorde det og andre ikke. Vi endte stort sett opp med noen glade fotografer og noen frustrerte fotografer, forståelig nok.

Vi håper at dette tilbudet vil være med på å gi mange flere anledning til å få direkte tilbakemeldinger på sitt arbeid, og at dere benytter dere av denne gode muligheten til akkurat det. Blir dette godt mottatt av deltagerne på landsmøtet i Hell, er det muligheter for at dette kan bli en fast programpost på landsmøtet, i årene fremover.

Etter du har meldt deg på via Hoopla, vil du få tildelt tid (15-20 min pr fotograf), sammen med enten Ragne eller Antti. Du har anledning til å ta med deg en portfolio på inntil 10 bilder, du velger selv om du vil presentere dem digitalt eller fysisk. Din portfolio kan, men må ikke, inneholde dine konkurransebilder. Du trenger heller ikke å ha deltatt på årets LK for å kunne delta på denne portfolio vurderingen, den er åpen for alle!

Ingen av tidene krasjer med foredragene, men noen går samtidig som Masterclass med Frøydis og noen samtidig som Landsmøteforhandlingene. Pass på at du velger en dag som passer med dine planer ellers på Landsmøtet.

Tidsskjema portfoliovurderinger:

Søndag 8. april:
Ragne Sigmond: 12 plasser (Kl. 10-12 + Kl. 13-15)
Antti Karppinen: 12 plasser (Kl. 10-12 + Kl. 13-15)

Mandag 9. april:
Ragne Sigmond: 6 plasser (Kl. 09-11)
Antti Karppinen: 12 plasser (Kl. 09-11 + Kl. 14-16)

Tirsdag 10. april:
Antti Karppinen: 4 plasser (Kl. 12-13)

Om fotografene:

Antti Karppinen

Ragne Kristine Sigmond

Få og ettertraktede plasser, så du bør være rask om du skal få med deg denne muligheten.

Meld deg på her

Frist for påmelding er torsdag 5. april – eller når plassene er fylt opp.

Noen andre som gleder seg?

Og forresten, noen hvisket oss i øret: «I will give KoyLab portfolio award to someone .. «