Landsmøtet 2018: Kyle Meyr

Foto: Kyle Meyr

Vi ønsker ekstremsport- og reklamefotograf Kyle Meyr velkommen til Landsmøtet 2018!

Kyle Meyr er en energisk, sjarmerende og flink fotograf på 27 år fra USA, med røtter i Norge. Han bor nå i Oslo. Han spesialiserer seg på å fotografere der han trives best: ute i naturen, med action- og adventurefotografi.

Kyle kjøpte sitt første kamera under journaliststudiene i London for syv år siden. Kameraet ble raskt en god turkamerat, og sammen vandret de opp fjell, sto på ski og reiste rundt. Gradvis begynte han å jobbe som kommersiell fotograf, og i dag har han navn som Helsport, Reebook, Red Bull, Universal Music, Salomon, Atomic og Intersport på kundelista. Kyle Meyr er også Sony Alpha-ambassadør.

Slik beskriver han sin innstilling til fotografi:

I am a storyteller wielding a camera and a pen. I have always seen life through a lens, a fantastic glaze through which the everyday becomes unique and amazing.

Foredraget er på engelsk.

Denne bildekrusellen krever javaskript.

Se flere av hans bilder på www.kylemeyr.com

Norges Fotografforbunds Landsmøte 2018 foregår 8.–11. april 2018 på Hell utenfor Trondheim. Program og påmelding er nå klart, les mer på arrangementets egen side i kalenderen.