Endelig nye nettsider

Det kjennes godt å kunne invitere dere alle sammen inn i de nye nettsidene til Norges Fotografforbund. Dette skal gi NFF en sterk profil på internett som det største norske forbundet for profesjonelle fotografer.

Foto: Eva Helene Storm Hanssen

Nå er det meste av innholdet på plass. Fremdeles har vi en god del ideer som ikke er realisert på sidene, men det kommer snart mer.

Nå tar vi i bruk det nye domenet fotografforbundet.no. Dermed får vi laget to nettsteder av det som tidligere var en blanding av NFF sitt innhold og utstillingslokalet Fotografiens Hus sitt innhold. Dette vil profilere Norges Fotografforbund mye klarere enn før. Vi ønsker å ha en tilstedeværelse på internett som klart sier at NFF er Norges største organisasjon for yrkesaktive fotografer.

Alle medlemmer skal nå få redigere sin egen informasjon. Inne på de Min Side skal dere etter hvert finne mer og mer fornuftig stoff som hjelper dere i hverdagen. Næringsdrivende medlemmer får tilgang til å laste opp logo for bedriften sin, og skal selv passe på at kontaktinformasjonen til bedriften er korrekt. Denne informasjonen brukes i søkeresultatene fra Finn din fotograf. Vårt håp er at dette skal bli en populær og god plass å søke for kundene våre.

Nettsidene er et av de nye verktøyene som daglig leder har fått på plass for å være mye mer effektiv med de daglige rutinene i Fotografiens Hus. Det er bygget opp et helt nytt system der både medlemsdatabase, økonomisystem og nettsider er knyttet nært sammen. Når alt nå begynner å fungere godt, vil det frigi mye tid som heller kan brukes til medlemmenes og forbundets beste.

Har du innspill til hvordan de nye nettsidene vår kan bli enda bedre?
Send gjerne en e-post til daglig leder